Очаповська Тетяна Миколаївна, народилася 22 серпня 1964 року у м.Дебальцеве Донецької області. Освіта – повна вища, у 1985 році закінчила філологічний факультет Ворошиловградського державного педагогічного інституту ім.Т.Г.Шевченка за спеціальністю українська мова та література, стаж роботи – 28 років. Працювала учителем української мови та літератури, заступником директора загальноосвітньої школи №6, завідувачем міським методичним кабінетом Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “Відмінник освіти України”,має педагогічне звання «Учитель-методист» Нагороджена Грамотою Президента України (1999 р.),грамотами відділу освіти (2009,2010,2011), грамотами виконкому (2008,2012), грамотами міського голови (2010,2011,2012),Почесною грамотою Управління освіти і науки (2011 р.), Почесною грамотою МОН (2009). Переможець міського етапу конкурсу “Жінка року” в номінації “Краща ініціатива в галузі освіти” (2009 рік) Брала участь у роботі обласних творчих груп “Сучасні підходи до організації системи методичної роботи на міському рівні в оновленому освітньому просторі” (2008 р.) “Освітній округ як інноваційна модель управління” (2012р.)“Інноваційний менеджмент з системи науково-методичної роботи як вектор удосконалення фахової майстерності педагогічних працівників”(2013 р.) Кожна перемога – результат наполегливої праці
Тетяна Миколаївна обрала своєю долею важку, відповідальну й шляхетну справу, пішла по стопах мами – педагога за покликом серця, яку не одне покоління згадує з душевним теплом. На трудовому шляху завжди вистачало терпіння, мудрості для вирішення найскладніших ситуацій, творчого потенціалу не тільки для роботи з дітьми, а й для управлінсько-методичного супроводу дорослих. Джерела натхнення шукала в сім’ї – батько вчив працювати чесно й грамотно, завжди займати активну життєву позицію. Успішна людина, бо здатна застосовувати свої знання у повсякденному житті і самореалізовуватися. Колеги вважають її людиною цікавою, ерудованою, цілеспрямованою. Її відрізняють висока вимогливість до себе, душевна чуйність. У Тетяни Миколаївни особливий талант – об’єднувати навколо себе небайдужих і творчих однодумців. З її легкої руки в місті були започатковані й стали уже традиційними методичний тиждень “Березневі зустрічі педпрацівників”, “Тиждень ініціативи і творчості вчителів”, методична сесія “Атестація – іспит на компетентність” тощо. Підлеглі часто звертаються за порадою й отримують ґрунтовні поради. Про неї кажуть, що вона щиро закохана у свою працю, а тому, може повести за собою колег, надихаючи їх й збагачуючи власним досвідом, зігріваючи теплом своєї душі. Здавалося б, чого не вистачає для повного щастя цій жінці? Керівник міської методичної служби. Авторитет у вимогливому педагогічному колі міста. Реалій сьогодні в неї на десяток вистачить, поміж яких найвищі – повага, авторитет і шаноба серед учнівського та педагогічного колективів. Щаслива вона й у сім’ї: чоловік, дорослі діти, онука росте. Багата на друзів. Життєлюб, невтомна, енергійна. Здавалося б, живи та працюй без поспіху, спокійно збирай плоди своєї копіткої праці, насолоджуйся ними. Але який там спокій! Так, гаяти час злочинно: життя швидкоплинне, воно не стоїть на місці. А значить, вступивши на великий шлях учителювання, крокуючи до звершення мрії маленькими та впевненими кроками, пройшовши майже тридцятирічну дорогу педагогічного стажу вона робить висновок, що вона – щаслива людина.
Творчий портрет Чельтер Наталії Вікторівни Природні можливості людини можна порівняти з глибоким колодязем, в якому на різній глибині лежать різні здібності: одні – вище, ближче до поверхні, їх легше виявити, інші – глибше або зовсім глибоко. Це символічний колодязь людського потенціалу. Щоб ці здібності виявилися, необхідні як зовнішні сприятливі умови, так і чимало зусиль самої людини. «Вичерпування» здібностей і талантів має стати головним завданням як усього суспільства, так і кожної особистості окремо. Тільки через це можна реалізувати своє земне призначення – перетворення світу, творення чогось гармонійного, духовного, насиченого, бо творити – така ж життєва необхідність, як і їсти, дихати,кохати. Творчість допомагає людині почуватися успішно, вона захоплює, окрилює. Творчість – це як те древнє дерево життя, на якому постійно з`являються нові паростки , які дають життя ще яскравішим і соковитішим гілкам. Творчою можна назвати кожну професію, представники якої приносять користь суспільству, але, за висловом В.Сухомлинського, немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі. Для педагога творча діяльність є життєвою потребою, у ній розкривається його індивідуальність. Ми, вчителі початку ХХ1 століття, глибоко усвідомлюємо свою відповідальність перед майбутнім нашим суспільством, перед державою, перед Людством - саме ми повинні допомогти дитині зробити перші кроки в творчості, яка і є однією з умов розвитку життя на Землі. Та тільки творчий учитель може виховати творчого учня, а тому кожен педагог має плекати в собі риси креативної особистості, здатної відчувати радість, захоплення і щастя від творчої діяльності. Який же він, творчий учитель 21 сторіччя? Мабуть, той, хто завжди в одвічному пошуку, в одвічному самовдосконаленні. "Хто виховує себе, той виховує інших", – стверджує педагог-гуманіст Ш. Амонашвілі. Насамперед хочеться відмітити такі риси творчої особистості педагога. 1. Прагнення до самореалізації. Одна з вищих потреб особистості, яка виявляється в реалізації власних творчих сил і здібностей, у постійному зростанні та збагаченні власних внутрішніх можливостей, у підвищенні своєї професійної діяльності, в орієнтації на загальнолюдські цінності. А тому я весь час вчуся, вчуся у своїх колег і навіть учнів, підвищую свій рівень не тільки на курсах підвищення кваліфікації, а й шляхом навчання у різних дистанційних академіях, школах педмайстерності. Це дає можливість у своїй педагогічній діяльності використовувати досягнення науки, передовий досвід колег, проявляти творчість, боротися проти відсталості, рутини і бездушності в школі. 2. Для творчого учителя його професія - покликання. Висока зацікавленість справою, якою займається людина, ототожнення себе з нею, глибока задоволеність і, разом з тим, постійна готовність удосконалювати справу – ось риси справжнього творчого вчителя. Не можу сказати, що у дитинстві мріяла стати вчителькою, та сьогодні розумію, що школа – мій дім, і хочеться, щоб у цьому домі завжди було гарно і весело, цікаво і безпечно, тому і стала спочатку учасником, а потім і призером Всеукраїнського конкурсу «Методична робота як проект», розробивши нові принципи організації шкільної методичної служби.
3. Як завуч школи, завжди готую педради. Виступаючи з майстер-класом під час засідання круглого столу для завучів шкіл «Творча педрада», наголошувала на тому, що для творчого вчителя важливою є щира та відверта позиція щодо ставлення до себе та інших, небажання ховатися за умовними масками, ховати свої спрямування, думки і переконання, власні індивідуальні особливості. Творча особистість незалежна щодо суджень, вона ніколи не пристосовується до думки інших, має повну самостійність в оцінках. 4. Учитель завжди повинен бути впевненим у власних силах. Оцінка своїх сил і можливостей адекватна досвіду: вибір цілей і задач, які людина здатна вирішувати на високому рівні якості, відсутність невиправданої тривожності під час вибору та реалізації цілей – ось необхідні умови для створення власного проекту, педагогічної інновації, технології чи просто звичайного конспекту уроку. Завжди знаю, чим можу допомогти іншим, тому, якщо урок чи педагогічна ідея виявилися особливо вдалими, поспішаю поділитися цим матеріалом: мої публікації можна знайти у газеті «Завуч», журналі «Все для вчителя», на порталі «Учительський журнал он-лайн». Разом з колегою підготувала програму курсу за вибором «Образ бажаного майбутнього: бізнес-планування» 5. Творча особистість толерантно ставиться до інших, тому індивідуальність і гнучкість – теж її риси. Вона здатна до самостійної постановки цілей, вона може вести інших за собою, бути оригінальною і неупередженою під час вирішення проблем, які виникають. Мене називають генератором ідей, бо ніколи не можу бути осторонь якогось конкурсу, події, хочу, щоб і про моїх колег, їхні надбання дізналося якомога більше людей. 6. Звичайно, творчий учитель ніколи не буде спочивати на лаврах, бо його вирізняє критичність і високий ступінь рефлексії, постійна увага до адекватності власних дій і вчинків, нетерпимість до недоліків і непродуманих рішень, вміння вчитися на помилках, постійний аналіз та осмислення власної діяльності, а ще сприйнятливість і відкритість у ставленні до нового, поєднання зрілої думки з дитячою свіжістю сприйняття. Отже, творчість є необхідною складовою праці вчителя. Без неї неможливий педагогічний процес. Специфічна за своєю суттю творчість педагога має багато спільного не тільки з художнім, але й із науковим. Учитель дає науковим фактам, гіпотезам, теоріям нове життя, відкриваючи їм шляхи до розуму і серця своїх учнів. Творчість - необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Творчість, розвиваючи здібності, формує педагогічну талановитість учителя. А наприкінці наведу «10 золотих правил творчого вчителя», які є провідними зірками у моїй роботі: 1. Безмежно люби дітей 2. Ніколи не будь нудним 3. Йди вперед, не зупиняйся 4. Не будь байдужим 5. Завжди шукай «нове» 6. Не нервуй 7. Веди здоровий спосіб життя 8. Не думай про минуле, не бійся майбутнього 9. Не марнуй часу 10. Будь вимогливим
Есе "Учитель - новатор" заступника директора з навчально-виховної роботи Костянтинівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Бербенець Наталії Іванівни
Роздумуючи над місією учителя - новатора, завжди ставила питання: "Хто він учитель-новатор"? На мій погляд, в поєднанні слів "учитель-новатор" вже є присутньою деяка інтрига. Учитель-новатор- це педагог, що вносить і здійснює нові, прогресивні принципи, ідеї і прийоми в педагогічній діяльності. Новаторство- це прорив до нового! Не знаю, чи повториться ще той благодатний час, коли уся країна, відклавши повсякденні справи, забувши про рутину буденну, пригорнеться до блакитних екранів. Причому дивитися буде не на шоу-зірок, не на героїв мильних серіалів, а на уроки учителів-новаторів, професіоналів з великої букви, як колись ми захоплювалися талантом В.Ф.Шаталова, Ш.А. Амонашвили, Е.Н. Ільїна, дивилися їх блискучі уроки. Це було таїнство, священне дійство, яке захоплювало і приголомшувало, і хотілося хоч якось залучатися до цього. Так в чому ж феномен учителів-новаторів? Місія учителя- новатора полягає в тому, щоб створити компетентнісно-зорієнтований освітній простір. І учителеві треба зрозуміти, що світ сучасного учня обмежити простором парти, дошки і крейди сьогодні просто аморально! Усадити за комп'ютер для проходження тесту вже не актуально. На мій погляд, місія учителя-новатора і полягає в тому, щоб розробити згідно запитам часу учбові програми, створити посібники і учбові матеріали для організації освітньої діяльності, грунтованої на самостійності вибору рішення, творчої реалізації поставлених цілей, спрямованої на розвиток креативності і мислення школярів. Особа учителя-новатора сьогодні і завтра, на мою думку, характеризується одержимістю, невтомною допитливістю, умінням мислити системно і в той же час бути генератором ідей. Він прагне реалізувати виниклі у нього ідеї практично, вибираючи для цього найбільш оригінальний спосіб, що підкреслює власну індивідуальність. А значить місія учителя - новатора полягає в унікальності його діяльності по оновленню методів навчання і виховання, що дозволяють отримувати якісно нові результати, затребувані державою. Якщо педагог узяв на себе відповідальність за освіту і виховання нового покоління країни, він просто вимушений стати новатором А інакше і бути не може.
Татьяна Черепня. Представляю вашему вниманию свою презентацию https://docs.google.com/presentation/d/180dFBhugUpG27YVKtRE2ROjFxK4ZCn00ECK7v95erwc/edit#slide=id.p7
Очаповська Тетяна Миколаївна, народилася 22 серпня 1964 року у м.Дебальцеве Донецької області.
ВідповістиВидалитиОсвіта – повна вища, у 1985 році закінчила філологічний факультет
Ворошиловградського державного педагогічного інституту ім.Т.Г.Шевченка за спеціальністю українська мова та література, стаж роботи – 28 років.
Працювала учителем української мови та літератури, заступником директора загальноосвітньої школи №6, завідувачем міським методичним кабінетом
Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, “Відмінник освіти України”,має педагогічне звання «Учитель-методист»
Нагороджена Грамотою Президента України (1999 р.),грамотами відділу освіти (2009,2010,2011), грамотами виконкому (2008,2012), грамотами міського голови (2010,2011,2012),Почесною грамотою Управління освіти і науки (2011 р.), Почесною грамотою МОН (2009).
Переможець міського етапу конкурсу “Жінка року” в номінації “Краща ініціатива в галузі освіти” (2009 рік)
Брала участь у роботі обласних творчих груп “Сучасні підходи до організації системи методичної роботи на міському рівні в оновленому освітньому просторі” (2008 р.) “Освітній округ як інноваційна модель управління” (2012р.)“Інноваційний менеджмент з системи науково-методичної роботи як вектор удосконалення фахової майстерності педагогічних працівників”(2013 р.)
Кожна перемога – результат наполегливої праці
Тетяна Миколаївна обрала своєю долею важку, відповідальну й шляхетну справу, пішла по стопах мами – педагога за покликом серця, яку не одне покоління згадує з душевним теплом. На трудовому шляху завжди вистачало терпіння, мудрості для вирішення найскладніших ситуацій, творчого потенціалу не тільки для роботи з дітьми, а й для управлінсько-методичного супроводу дорослих. Джерела натхнення шукала в сім’ї – батько вчив працювати чесно й грамотно, завжди займати активну життєву позицію.
Успішна людина, бо здатна застосовувати свої знання у повсякденному житті і самореалізовуватися. Колеги вважають її людиною цікавою, ерудованою,
цілеспрямованою. Її відрізняють висока вимогливість до себе, душевна чуйність.
У Тетяни Миколаївни особливий талант – об’єднувати навколо себе небайдужих і творчих однодумців. З її легкої руки в місті були започатковані й стали уже традиційними методичний тиждень “Березневі зустрічі педпрацівників”, “Тиждень ініціативи і творчості вчителів”, методична сесія
“Атестація – іспит на компетентність” тощо.
Підлеглі часто звертаються за порадою й отримують ґрунтовні поради. Про неї кажуть, що вона щиро закохана у свою працю, а тому, може повести за собою колег, надихаючи їх й збагачуючи власним досвідом, зігріваючи теплом своєї душі.
Здавалося б, чого не вистачає для повного щастя цій жінці? Керівник міської методичної служби. Авторитет у вимогливому педагогічному колі міста.
Реалій сьогодні в неї на десяток вистачить, поміж яких найвищі – повага, авторитет і шаноба серед учнівського та педагогічного колективів.
Щаслива вона й у сім’ї: чоловік, дорослі діти, онука росте. Багата на друзів.
Життєлюб, невтомна, енергійна. Здавалося б, живи та працюй без поспіху, спокійно збирай плоди своєї копіткої праці, насолоджуйся ними. Але який там спокій!
Так, гаяти час злочинно: життя швидкоплинне, воно не стоїть на місці.
А значить, вступивши на великий шлях учителювання, крокуючи до звершення мрії маленькими та впевненими кроками, пройшовши майже тридцятирічну дорогу педагогічного стажу вона робить висновок, що вона – щаслива людина.
http://www.youtube.com/watch?v=wBpL1t3Mex0
ВідповістиВидалитиСчитаю , что Положение полностью соответствует задачам.
ВідповістиВидалитиПосмотреть моё эссе можно по ссылке:
https://docs.google.com/file/d/0B1IMXop4c1VUVFV6ZDkweFF3UTg/edit?usp=sharing
Спасибо! Очень приятно познакомиться!
Видалитиhttps://docs.google.com/file/d/0B1IMXop4c1VUVFV6ZDkweFF3UTg/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/file/d/0B1IMXop4c1VUVFV6ZDkweFF3UTg/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалитиШановні колеги! Якщо виникають проблеми щодо розміщення посилань, телефонуйте. Дякую
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиhttp://youtu.be/py5xZ1dlQDk
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиhttps://plus.google.com/110412044781303472029/posts
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/file/d/0B8hSzzITvoX_NzhPQ09OTGlTeGc/edit
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиСамопрезентация.Посмотреть можно по ссылочке https://docs.google.com/file/d/0B8-hc_PHTi3jcEd0MWs4aXoyWjA/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалитиУважаемые коллеги! Предлагаю вам просмотреть мое педагогическое эссе по ссылке
ВідповістиВидалитиhttp://youtu.be/FH7X0oDlzgo
Еще одна ссылка на мое педагогическое эссе
ВідповістиВидалитиhttps://plus.google.com/u/0/100104379395539037907/posts
Еще одна ссылка на мое педагогическое эссе
ВідповістиВидалитиhttps://plus.google.com/101131938092844747042/posts
Презентація досвіду роботи методиста Торезького ММЦ Ахметзянової А.Ф.
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/file/d/0By0ULlGeXMcSNjV1akNENkVVb3M/edit
https://docs.google.com/file/d/0By0ULlGeXMcSR0ZnQk15Q3QwdkU/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/file/d/0B7C9_iVYfDd9WnMxYlVWT1g3MVE/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиПредставляю вашему вниманию мою презентацию по ссылке: https://docs.google.com/file/d/0B3d-CncI54wDM1NHQmJzOWtFZnc/edit?hl=ru&forcehl=1
ВідповістиВидалитиЭссе методиста Селидовского ГМК Сухановой И.В.
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/file/d/0B0J1_rtDgfEXaW5henZDbWpvMlU/edit?usp=sharing
Эссе на блоге методиста:
Видалитиhttp://1krokiselid.blogspot.com/2013/05/blog-post.html
Представляем вашему вниманию презентации методистов г.Доброполья по ссылке:
ВідповістиВидалитиhttp://www.calameo.com/read/00223476019192d2e43fd
http://www.calameo.com/read/0022347604c62af732506
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиТворчий портрет Чельтер Наталії Вікторівни
ВідповістиВидалитиПриродні можливості людини можна порівняти з глибоким колодязем, в якому на різній глибині лежать різні здібності: одні – вище, ближче до поверхні, їх легше виявити, інші – глибше або зовсім глибоко. Це символічний колодязь людського потенціалу. Щоб ці здібності виявилися, необхідні як зовнішні сприятливі умови, так і чимало зусиль самої людини. «Вичерпування» здібностей і талантів має стати головним завданням як усього суспільства, так і кожної особистості окремо. Тільки через це можна реалізувати своє земне призначення – перетворення світу, творення чогось гармонійного, духовного, насиченого, бо творити – така ж життєва необхідність, як і їсти, дихати,кохати. Творчість допомагає людині почуватися успішно, вона захоплює, окрилює. Творчість – це як те древнє дерево життя, на якому постійно з`являються нові паростки , які дають життя ще яскравішим і соковитішим гілкам. Творчою можна назвати кожну професію, представники якої приносять користь суспільству, але, за висловом В.Сухомлинського, немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками про творчість, як учителі. Для педагога творча діяльність є життєвою потребою, у ній розкривається його індивідуальність. Ми, вчителі початку ХХ1 століття, глибоко усвідомлюємо свою відповідальність перед майбутнім нашим суспільством, перед державою, перед Людством - саме ми повинні допомогти дитині зробити перші кроки в творчості, яка і є однією з умов розвитку життя на Землі. Та тільки творчий учитель може виховати творчого учня, а тому кожен педагог має плекати в собі риси креативної особистості, здатної відчувати радість, захоплення і щастя від творчої діяльності.
Який же він, творчий учитель 21 сторіччя? Мабуть, той, хто завжди в одвічному пошуку, в одвічному самовдосконаленні. "Хто виховує себе, той виховує інших", – стверджує педагог-гуманіст Ш. Амонашвілі. Насамперед хочеться відмітити такі риси творчої особистості педагога.
1. Прагнення до самореалізації. Одна з вищих потреб особистості, яка виявляється в реалізації власних творчих сил і здібностей, у постійному зростанні та збагаченні власних внутрішніх можливостей, у підвищенні своєї професійної діяльності, в орієнтації на загальнолюдські цінності. А тому я весь час вчуся, вчуся у своїх колег і навіть учнів, підвищую свій рівень не тільки на курсах підвищення кваліфікації, а й шляхом навчання у різних дистанційних академіях, школах педмайстерності. Це дає можливість у своїй педагогічній діяльності використовувати досягнення науки, передовий досвід колег, проявляти творчість, боротися проти відсталості, рутини і бездушності в школі.
2. Для творчого учителя його професія - покликання. Висока зацікавленість справою, якою займається людина, ототожнення себе з нею, глибока задоволеність і, разом з тим, постійна готовність удосконалювати справу – ось риси справжнього творчого вчителя. Не можу сказати, що у дитинстві мріяла стати вчителькою, та сьогодні розумію, що школа – мій дім, і хочеться, щоб у цьому домі завжди було гарно і весело, цікаво і безпечно, тому і стала спочатку учасником, а потім і призером Всеукраїнського конкурсу «Методична робота як проект», розробивши нові принципи організації шкільної методичної служби.
3. Як завуч школи, завжди готую педради. Виступаючи з майстер-класом під час засідання круглого столу для завучів шкіл «Творча педрада», наголошувала на тому, що для творчого вчителя важливою є щира та відверта позиція щодо ставлення до себе та інших, небажання ховатися за умовними масками, ховати свої спрямування, думки і переконання, власні індивідуальні особливості. Творча особистість незалежна щодо суджень, вона ніколи не пристосовується до думки інших, має повну самостійність в оцінках.
ВідповістиВидалити4. Учитель завжди повинен бути впевненим у власних силах. Оцінка своїх сил і можливостей адекватна досвіду: вибір цілей і задач, які людина здатна вирішувати на високому рівні якості, відсутність невиправданої тривожності під час вибору та реалізації цілей – ось необхідні умови для створення власного проекту, педагогічної інновації, технології чи просто звичайного конспекту уроку. Завжди знаю, чим можу допомогти іншим, тому, якщо урок чи педагогічна ідея виявилися особливо вдалими, поспішаю поділитися цим матеріалом: мої публікації можна знайти у газеті «Завуч», журналі «Все для вчителя», на порталі «Учительський журнал он-лайн». Разом з колегою підготувала програму курсу за вибором «Образ бажаного майбутнього: бізнес-планування»
5. Творча особистість толерантно ставиться до інших, тому індивідуальність і гнучкість – теж її риси. Вона здатна до самостійної постановки цілей, вона може вести інших за собою, бути оригінальною і неупередженою під час вирішення проблем, які виникають. Мене називають генератором ідей, бо ніколи не можу бути осторонь якогось конкурсу, події, хочу, щоб і про моїх колег, їхні надбання дізналося якомога більше людей.
6. Звичайно, творчий учитель ніколи не буде спочивати на лаврах, бо його вирізняє критичність і високий ступінь рефлексії, постійна увага до адекватності власних дій і вчинків, нетерпимість до недоліків і непродуманих рішень, вміння вчитися на помилках, постійний аналіз та осмислення власної діяльності, а ще сприйнятливість і відкритість у ставленні до нового, поєднання зрілої думки з дитячою свіжістю сприйняття.
Отже, творчість є необхідною складовою праці вчителя. Без неї неможливий педагогічний процес. Специфічна за своєю суттю творчість педагога має багато спільного не тільки з художнім, але й із науковим. Учитель дає науковим фактам, гіпотезам, теоріям нове життя, відкриваючи їм шляхи до розуму і серця своїх учнів. Творчість - необхідна умова становлення самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості. Творчість, розвиваючи здібності, формує педагогічну талановитість учителя.
А наприкінці наведу «10 золотих правил творчого вчителя», які є провідними зірками у моїй роботі:
1. Безмежно люби дітей
2. Ніколи не будь нудним
3. Йди вперед, не зупиняйся
4. Не будь байдужим
5. Завжди шукай «нове»
6. Не нервуй
7. Веди здоровий спосіб життя
8. Не думай про минуле, не бійся майбутнього
9. Не марнуй часу
10. Будь вимогливим
https://docs.google.com/file/d/0B048AkSOdWDXUjU4MVJzS2pqY2s/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалитиПропоную Вашій увазі мою презентацію. https://docs.google.com/file/d/0Bytrf1qXDAtncVg2QjFZeHk2RWM/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалитиhttp://www.youtube.com/watch?v=Jq-dJuy8zK0&feature=youtu.be
ВідповістиВидалитиЕсе "Учитель - новатор"
ВідповістиВидалитизаступника директора з навчально-виховної роботи
Костянтинівської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1
Бербенець Наталії Іванівни
Роздумуючи над місією учителя - новатора, завжди ставила питання: "Хто він учитель-новатор"? На мій погляд, в поєднанні слів "учитель-новатор" вже є присутньою деяка інтрига. Учитель-новатор- це педагог, що вносить і здійснює нові, прогресивні принципи, ідеї і прийоми в педагогічній діяльності.
Новаторство- це прорив до нового!
Не знаю, чи повториться ще той благодатний час, коли уся країна, відклавши повсякденні справи, забувши про рутину буденну, пригорнеться до блакитних екранів. Причому дивитися буде не на шоу-зірок, не на героїв мильних серіалів, а на уроки учителів-новаторів, професіоналів з великої букви, як колись ми захоплювалися талантом В.Ф.Шаталова, Ш.А. Амонашвили, Е.Н. Ільїна, дивилися їх блискучі уроки. Це було таїнство, священне дійство, яке захоплювало і приголомшувало, і хотілося хоч якось залучатися до цього.
Так в чому ж феномен учителів-новаторів?
Місія учителя- новатора полягає в тому, щоб створити компетентнісно-зорієнтований освітній простір.
І учителеві треба зрозуміти, що світ сучасного учня обмежити простором парти, дошки і крейди сьогодні просто аморально! Усадити за комп'ютер для проходження тесту вже не актуально. На мій погляд, місія учителя-новатора і полягає в тому, щоб розробити згідно запитам часу учбові програми, створити посібники і учбові матеріали для організації освітньої діяльності, грунтованої на самостійності вибору рішення, творчої реалізації поставлених цілей, спрямованої на розвиток креативності і мислення школярів.
Особа учителя-новатора сьогодні і завтра, на мою думку, характеризується одержимістю, невтомною допитливістю, умінням мислити системно і в той же час бути генератором ідей. Він прагне реалізувати виниклі у нього ідеї практично, вибираючи для цього найбільш оригінальний спосіб, що підкреслює власну індивідуальність. А значить місія учителя - новатора полягає в унікальності його діяльності по оновленню методів навчання і виховання, що дозволяють отримувати якісно нові результати, затребувані державою.
Якщо педагог узяв на себе відповідальність за освіту і виховання нового покоління країни, він просто вимушений стати новатором
А інакше і бути не може.
Уважаемые коллеги! Представляю Вашему вниманию мое эссе по ссылке: https://docs.google.com/file/d/0B3d-CncI54wDeE8wZTFuVUNEdU0/edit
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/file/d/0B7C9_iVYfDd9WnMxYlVWT1g3MVE/edit
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/file/d/0B4OrC2MTcPB8YWIxdXdiZ0ExZG8/edit
ВідповістиВидалитиФіль Світлана Завдання № 1
ВідповістиВидалитиПосилання https://docs.google.com/file/d/0B7Drs8qZykYHQ1ZHOUlOUE1mcGc/edit?usp=sharing
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиhttps://docs.google.com/file/d/0B-LkXgQaUm43SjZJMW5RVmM2dU0/edit?usp=sharing
ВідповістиВидалитиТатьяна Черепня.
ВідповістиВидалитиПредставляю вашему вниманию свою презентацию
https://docs.google.com/presentation/d/180dFBhugUpG27YVKtRE2ROjFxK4ZCn00ECK7v95erwc/edit#slide=id.p7
http://yadi.sk/d/6L7BnYfgCZ5m6
ВідповістиВидалити