Розміщення завдання 2

Шановні колеги! Прошу розміщувати посилання ваші завдання

26 коментарів:

  1. https://docs.google.com/file/d/0B048AkSOdWDXajI0ZFYyamYzTE0/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  2. Опыт работы:
    https://docs.google.com/file/d/0B3W3yg3OtRv5V0RzUXdjSThWeVk/edit?usp=sharing

    Презентация:
    http://youtu.be/Mcio1Q9vbEM

    ВідповістиВидалити
  3. З досвіду роботи
    http://yadi.sk/d/FjvIxQC75IJJl

    ВідповістиВидалити
  4. Досвід роботи методистів.
    http://ru.calameo.com/read/002234760b5a42022df91
    http://ru.calameo.com/read/002234760e23b6cb54707

    ВідповістиВидалити
  5. Ахметязнова Алсу Фарсіївна, методист Торезького ММЦ

    https://docs.google.com/file/d/0By0ULlGeXMcSMVAzLWVRZzFLa0k/edit

    ВідповістиВидалити
  6. Кириченко Вікторія Григорівна, методист Макіївського НМЦ
    https://docs.google.com/file/d/0BzWpKHtJt4N7b1VKNk56b3puSFE/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  7. Опис досвіду роботи https://docs.google.com/document/d/13FDh3fKZ5VKh-sd17GMN8AG6GrRvD6uMsNkO1fUuvlU/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  8. https://docs.google.com/file/d/0B4OrC2MTcPB8RlFzQ3ZQT2tRVGs/edit

    ВідповістиВидалити
  9. Уважаемые коллеги! Представляю Вашему вниманию мой опыт работы по ссылке: https://docs.google.com/file/d/0B3d-CncI54wDM3Q4V01fc09KaDQ/edit

    ВідповістиВидалити
  10. Дедуріна С.І.Опис досвіду методиста http://vk.com/doc31631094_199426398?hash=d08b9f995bab5c3516

    ВідповістиВидалити
  11. https://docs.google.com/file/d/0B7C9_iVYfDd9a1BCcHpWSWF3TU0/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  12. Організаційно-методичний проект «Забезпечення інноваційної спрямованості засобами інтеграції технологій в роботі педагогів художньо-естетичного циклу різними механізмами трансляції»

    Проект розроблено до завдань і пріоритетів,визначених:

    Конституцією України
    Національною доктриною розвитку освіти України ;
    Законами України « Про освіту»;»Про загальну середню освіту»;
    Державною програмою «Вчитель»;
    Концепцією гуманітарного розвитку України на період до 2020 року ;
    Проектом Національного розвитку стратегії України на 2012-2021 роки;
    Проектом Положення про науково-педагогічний проект ;
    Положенням про обласний конкурс «Кращий працівник року в галузі освіти «;

    Обгрунтування проблеми та концептуальні засади проекту

    Актуальність теми проекту полягає в тому, що стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток особистості учня, становлення в людині системи цінностей: особистісних, загальнолюдських, професійних тощо. Зміст предметів художньо-естетичного циклу має високий виховний та розвивальний потенціал із притаманним йому впливом на свідомість і підсвідомість особистості, на інтелектуальну та емоційну сфери, на моральне і фізичне здоров'я людини.А це у свою чергу формує соціальне замовлення на нові підходи в системі освіти, нове педагогічне мислення, нове ставлення педагога до своєї діяльності, результатом якої має бути виховання «інноваційної людини».Гарантом нової якісної освіти є учитель,здатний працювати на рівні світових стандартів,готовий до непереривного професійного зростання ,який повинен бути креативним,високоорганізованим у плані як організації праці ,так і духовної організації
    Інноваційність як принцип педагогіки забезпечує умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.
    Об’єкт дослідження – педагогічно-новаторська діяльність учителів художньо-естетичного циклу.
    Предмет дослідження –забезпечення інноваційної спрямованості засобами інтеграції технологій в роботі педагогів художньо-естетичного циклу різними механізмами трансляції.
    Мета дослідження – визначити педагогічні умови ефективного використання вчителями художньо-естетичного циклу інноваційної спрямованості засобами інтеграції технологій
    Гіпотеза дослідження – ефективність використання вчителями художньо-естетичного циклу інноваційних педагогічних технологій залежить від дотримання таких педагогічних умов:
    -забезпечення мотивації вчителів до інноваційної діяльності;
    -поінформованості вчителів про специфіку та можливості інноваційних технологій;
    -сформованості в учителів навичок творчої діяльності та здатності до критичного аналізу власної діяльності;
    -розробки на основі інноваційних технологій спільних методичних продуктів – авторських програм,методичних рекомендацій тощо.
    -створення нової освітньої практики,що інтегрує процеси методичної роботи та навчання;



    ВідповістиВидалити
  13. Мета дослідження – визначити педагогічні умови ефективного використання вчителями художньо-естетичного циклу інноваційної спрямованості засобами інтеграції технологій
    Гіпотеза дослідження – ефективність використання вчителями художньо-естетичного циклу інноваційних педагогічних технологій залежить від дотримання таких педагогічних умов:
    -забезпечення мотивації вчителів до інноваційної діяльності;
    -поінформованості вчителів про специфіку та можливості інноваційних технологій;
    -сформованості в учителів навичок творчої діяльності та здатності до критичного аналізу власної діяльності;
    -розробки на основі інноваційних технологій спільних методичних продуктів – авторських програм,методичних рекомендацій тощо.
    -створення нової освітньої практики,що інтегрує процеси методичної роботи та навчання;


    Відповідно до об’єкту, предмету та мети дослідження ставились такі Фундаментальні задачі в рамках розв'язуваної проблеми
    1.Визначити структуру готовності вчителів до інноваційної діяльності.
    2.Оцінити реальний стан готовності вчителів до інноваційної діяльності.
    3. Обгрунтувати педагогічні умови та запропонувати методичні рекомендації щодо формування готовності художньо-естетичного циклу до впровадження інноваційних педагогічних технологій.
    4. Розвиток інтересу педагогів до методичного пошуку,інноваційної діяльності щодо моделювання та проектування нових методик .
    5. Розвиток особистісного підходу (спрямованість на особистість, гуманістична природа), творчого, дослідно-експериментального характеру, стійкої вмотивованості на пошук нового в організації навчально-виховного процесу.
    Очікувані результати :
    1.Формування орієнтувально-пошукової позиції педагога щодо будь-яких аспектів свого і (запозиченого) педагогічного досвіду. Сформованість такої позиції забезпечує обґрунтований підхід до оцінювання можливостей і особливостей реалізації конкретних способів педагогічної взаємодії, визначення умов і меж їх застосування.
    2.Формування цілісного підходу до аналізу проблемних педагогічних ситуацій. Особливість таких ситуацій в освітньому процесі полягає у наявності великої кількості учасників зі своїми ролями, способами взаємодії та інтересами.
    3. Формування уміння розв'язувати завдання колегіально з іншими учасниками (вихованцями, колегами). Це забезпечує можливість зіставлення своїх поглядів з поглядами колег, батьків, пошуку оптимальних рішень не лише завдяки відстоюванню власних позицій, а й за допомогою аналізу інших пропозицій, спільного їх генерування.
    4. Забезпечити системність у підготовці педагога до інноваційної діяльності в процесі методичного удосконалення педагогічної майстерності.
    5.Розвиток інноваційної культури учасників педагогічного процесу.
    6.Створення сприятливого середовища щодо впровадження та застосування нововведень

    ВідповістиВидалити
  14. Для вирішення поставлених завдань використовувались такі методи дослідження: теоретичні: аналіз філософської, психологічної, педагогічної літератури з метою з’ясування стану розробленості даної проблеми; порівняння, аналіз і синтез, індукція та дедукція, систематизація та узагальнення науково-теоретичних і дослідних даних; емпіричні: експертне оцінювання; систематичні спостереження за навчально-виховним процесом; анкетування, інтерв’ю, бесіда; педагогічний експеримент; методи статистики.
    Забезпечення інноваційної спрямованості проводилися за єдиною ієрархією: парадигма – моделі – методики-технології – компоненти методик і технологій.
    Наукова новизна й теоретичне значення проекту полягають у тому, що:
    - визначено педагогічні умови ефективності впровадження вчителями художньо-естетичного циклу інноваційних педагогічних технологій;
    - розроблені критерії, показники та рівні готовності художньо-естетичного циклу до інноваційної діяльності та запропоновано модель формування такої готовності під час підвищення рівня професійної підготовки у РМО.
    Практичне значення проекту полягає в тому, що:
    - здійснюється продуктування інноваційної ідеї;
    - розроблений інструментарій на з’ясування рівня готовності вчителів до інноваційної педагогічної діяльності;
    - розроблено методичні прийоми застосування інноваційних технологій на уроках художньо-естетичного циклу та методичні пропозиції щодо подолання антиінноваційних бар'єрів у професійній діяльності педагога;
    - Визначення і обґрунтування нових критеріїв якості продуктів технологій;
    - Аналіз і узагальнення показників ефективності .
    Результати дослідження апробовані під час засідань районного методичного об’єднання .
    Дослідження показали, що інноваційні процеси – важливий шлях подолання формалізму в навчанні. Відмітною особливістю навчально-пізнавальної діяльності при інноваційному навчанні є тип оволодіння знаннями, створення умов включення учнів не просто в діяльність, а в діяльність творчу (творчу, самостійну), зумовлену:
    -видом навчальної діяльності (спостереження і практична дія переважають над слуханням або супроводять його);
    -логікою пізнавального процесу (індукція переважає над дедукцією);
    -психологією пізнавального процесу (аналіз через синтез, асоціативний і евристичний механізми, зв'язок інтуїтивного і логічного);
    -джерелом знання (опора на образ, на наглядність).
    Узагальнюючи сказане, можна стверджувати: інноваційне навчання може і повинно зробити свій внесок в організацію процесу навчання, у вдосконалення навчання. Такий тип освітнього процесу пов'язаний із творчим пошуком на підставі досвіду, що є і його відповідним збагаченням. Виникає проблема готовності викладача до використання нововведень в навчальному процесі не тільки в значенні здатності усвідомити нове дидактичне завдання, проаналізувати можливості нових видів навчально-пізнавальної діяльності, але передусім в значенні наявності у нього відповідного особистісного досвіду, широти розуміння проблеми інноваційної діяльності і осмислення власної готовності взяти участь в цьому процесі.
    Реалізовувалася поставлена задача - провадження нововведення у практику та визначення його соціально-економічного ефекту:
    - новизна, що істотно змінює результати освітнього процесу, створюючи при цьому удосконалені чи нові:
    – освітні, дидактичні, виховні системи;
    – зміст освіти;
    – освітні педагогічні технології;
    – методи, форми, засоби розвитку особистості, організацію навчання і виховання;
    – технології управління навчальними закладами, системою.
    Педагогічних інновацій впроваджувалися за єдиною ієрархією: парадигма – моделі – методики-технології – компоненти методик і технологій.
    Базою дослідження були загальноосвітні школи Великоновосілківського району

    ВідповістиВидалити
  15. Прогностичний етап.
    Січень –березень 2012р.
    Здійснено підбір літератури для ознайомлення методистів,педагогічних працівників ,розробка інструктивно - методичної документації.
    Забезпечення зворотного зв’язку (організація спостереження, опитувань,

    анкетування, рейтинг вчителів методичного об’єднання тощо).

    Діагностика педагогів на предмет їх готовності забезпечення інноваційної спрямованості педагогічної діяльності: інтуїтивний рівень сформованості готовності до інноваційної педагогічної діяльності, репродуктивний рівень сформованості готовності до інноваційної педагогічної діяльності, пошуковий рівень сформованості готовності до інноваційної педагогічної діяльності, творчий рівень сформованості готовності до інноваційної педагогічної діяльності. .Створення робочих груп за результатами діагностики . Визначити структуру експерименту, до якої належать:
    — об'єкт і предмет дослідження;
    — формулювання мети експерименту;
    — визначення завдань і гіпотези експерименту;
    — розроблення і вибір конкретних методик і методів дослідження
    Постановка мети .Підбір нових технологій .Розробка плану впровадження. Визначення термінів,алгоритму впровадження технологій .Здійснення аналізу стану „технологічної оснащеності” методичної роботи в районі та закладах освіти району; рівень володіння педагогами і методистами існуючими технологіями та повнота використання ресурсних можливостей технологій. Відбір технологій ,як найбільш адекватні до поставлених завдань .Аналіз інноваційних технологій за їх концептуальними основами та реальними можливостями . Екпертиза нових технологій з точки зору забезпечення ними зростання професійно-кваліфікаційного рівня працівників. Визначення орієнтовного об’єму необхідних ресурсів та змісту науково-методичної роботи,яких вимагає інноваційна спрямованість запровадження технологій. Аналіз сформульованих педагогом цілей власної інноваційної діяльності, його дій щодо реалізації цих цілей, а також аналіз змін у його мотиваційній сфері, самооцінок , ставлення до своєї професійної діяльності


    ВідповістиВидалити
  16. Посилаю роботу № 2. З повагою Філь С.І.
    Адреса
    https://docs.google.com/file/d/0B7Drs8qZykYHV0Q5VzlLbE5pQm8/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  17. Ссылка на мою работу №2.
    https://docs.google.com/file/d/0B_p7A2-86FI_ODFtc3JfdV9HV2M/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  18. Посилання на роботу.
    https://docs.google.com/document/d/14xfnW-qN7fOCRJNihTYWwtGkXrGJqz9hwkN3_pN5Erc/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  19. https://docs.google.com/file/d/0B-LkXgQaUm43dlNNcUl0dmlCZlk/edit?usp=sharing

    ВідповістиВидалити
  20. Уважаемые коллеги! Хочу поделиться опытом работы по созданию образовательных округов на территории Старобешевского района по ссылке: https://docs.google.com/file/d/0B3d-CncI54wDa0RsN1JEUnE5dVE/edit?usp=sharing&hl=ru&forcehl=1, а также прилагаю презентацию Старобешевского образовательного округа, созданного на базе Старобешевской ОШ I-III ступеней, где я работаю по ссылке: https://docs.google.com/file/d/0B3d-CncI54wDMTJZakRCLUNLT1E/edit?usp=sharing&hl=ru&forcehl=1

    ВідповістиВидалити